Werkwijze - Conective

Logo
Ga naar de inhoud
Onze werkwijze
Onze keuze is om zoveel mogelijk persoonlijk contact te hebben met onze (potentiële) klanten. Online afhandelen laten wij daarom aan andere over.

Persoonlijk contact staat bij mij hoog in het vaandel. Bij Conective streven wij er dus naar dit bij al onze potentiële klanten te realiseren. Het is bij Conective, voor niet-klanten, dan ook niet mogelijk diensten af te nemen via onze website(s) of per telefoon. Wij willen eerst persoonlijk kennismaken.

Hoe gaan wij te werk?
Mocht u interesse hebben in een dienst of diensten van Conective, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Graag maken wij dan een persoonlijke afspraak om te bespreken wat de mogelijkheden voor u zijn. Wij streven ernaar om met onze klanten een goede band op te bouwen. Persoonlijk contact zien wij als dé ideale manier om u beter te leren kennen en de band tussen beide partijen op te bouwen.

Na deze gesprekken hebben wij waarschijnlijk genoeg informatie verzameld om voor u aan de slag te kunnen gaan. Wij maken een logo en na goedkeuring maken wij een website ontwerp. Wij komen eventueel nog een keer langs om foto’s te maken voor op uw website en/of drukwerk. Tevens is het ook mogelijk dat wij uw website onderhouden. U hoeft hiervoor niet meer te doen dan contact met ons op te nemen, door te geven wat u aan uw website aangepast wilt hebben en wij regelen de rest!

Nog even in de juiste volgorde als u geïntresseerd bent geraakt;

  1. De eerste stap is natuurlijk contact opnemen met Stichting Twenty-four Seven via 0162-693840. U kunt dit doen van maandag t/m vrij van 09:00 uur tot 17:00. Buiten deze openingstijden kunt u ons 24/7 bereiken via onze ServiceDesk door een ticket aan te maken of te bellen via 06-57531923.
  2. Er zal met u een afspraak gemaakt worden op samen met u, uw wensen te bespreken.
  3. U ontvangt van ons een offerte met daarin omschreven wat wij besproken hebben en wat het u bij Conective zal gaan kosten.
  4. U kunt de offerte vervolgens online afwijzen of accepteren.
  5. Als u de offerte afwijst zullen wij contact met u opnemen met de vraag wat voor u de reden was om de door ons uitgebrachte offerte af te wijzen. Als u daar geen antwoord op wilt geven zullen wij dit respecteren en u niet meer benaderen. Mocht u met ons in gesprek gaan zullen wij samen met u bekijken of er alternatieven zijn of een motivatie geven waarom de uitgebrachte offerte in onze optiek scherp en interessant is. U bent wederom weer vrij te accepteren of af te wijzen.
  6. Als u de offerte heeft geaccepteerd zullen wij de voorbereidingen treffen om de diensten uit te voeren. Er zal een overeenkomst worden opgesteld en een overzicht wat u nog moet aanleveren.
  7. Op het moment dat wij alles compleet hebben zullen wij uw opdracht zorgvuldig gaan uitvoeren.
  8. Nadat de opdracht is uitgevoerd zult u van Conective een factuur ontvangen welke u binnen 14 dagen kunt betalen.

Werkwijze omtrent levering artikelen, onderdelen en/of drukwerk

  1. Om onderdelen, accesoires, gebruikersartikelen en/of drukwerk te kunnen bestellen moet u al klant zijn van Conective. Als u nog geen klant bent kunt u helaas (nog) niets bestellen. Neem in dat geval altijd telefonisch contact met ons op.
  2. Als u klant bent van Conective kunt u via ons klantenportaal u bestellingen plaatsen. U mag natuurlijk ook telefonische contact met ons opnemen.
  3. U bestelling zal nu worden verwerkt waarna u een betaallink zult ontvangen. Als wij persoonlijk bezorgen kunt u ook via pin betalen bij levering.
  4. Op het moment dat u, uw betaling via de link heeft voldaan zullen wij de bestelling definitief maken m.u.v. drukwerk heeft u de meeste bestellingen ( indien op voorraad en voor 21:00 uur besteld en betaald ) de andere dag in huis.

Werkwijze reparaties

  1. Heeft u een apparaat wat gerepareerd moet worden kunt u altijd direct contact met ons opnemen. Wij bespreken het probleem, geven u inpakinstructies en sturen u een verzendetiket. U draagt zorg dat het apparaat op de juiste manier is ingepakt en wij dragen zorg dat het apparaat verzekerd zal worden afgehaal. Van u apparaat zal een diagnose gemaakt worden en bij akkoord worden gerepareerd. Het apparaat zal weer keurig verzekerd worden afgeleverd.

De bovenstaande tekst is een globaal overzicht van onze manier van werken waar overigens geen rechten aan ontleend kunnen worden.
Conective behoud zich ten alle tijden het recht voor om hiervan af te wijken.
ICT | MULTIMEDIA | ORGANISATIE
© 2018 - Stichting Twenty-four Seven / Conective. Alle rechten voorbehouden.

Picto en/of beeldmerk
Terug naar de inhoud